Wymiana, zwroty i reklamacje
Tutaj postaramy się szczegółowo opisać, jak postępować z wymianą towarów, zwrotami lub reklamacjami
Wymiana lub zwrot towaru do 14 dni:
Po otrzymaniu zamówienia dokładnie skontroluj towar. Jeśli chcesz wymienić niektóre produkty w zamówieniu na inny rozmiar, zupełnie inne produkty lub otrzymać zwrot pieniędzy postępuj następująco:
Zaloguj się na swoje konto użytkownika na stronie Glano.pl. | |
Po kliknięciu ikony „Konto użytkownika” wybierz „Reklamacje”. | |
Następnie kliknij ikonę „Utwórz nową reklamację”. | |
W tym kroku zobaczysz pełną historię zamówień dla swojego konta użytkownika. | |
Teraz wybierz numer zamówienia i produkt, który chcesz reklamować, i kliknij przycisk „Reklamacje”. | |
Pojawi się online formularz reklamacyjny. | |
Wybierz rodzaj reklamacji (reklamacja, wymiana, zwrot, naprawa pogwarancyjna). | |
W następnym kroku krótko opisz przyczynę reklamacji i podaj zawartość paczki którą odsyłasz na nasz adres. | |
Podaj swoje dane osobowe. | |
Przepisz kod zabezpieczający z obrazka. | |
Kliknij przycisk „Utwórz reklamację”. | |
W przypadku gdy reklamujesz więcej towarów z zamówienia, utwórz osobną reklamację dla każdego produktu. | |
Świetnie! Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane w naszym systemie. |
TERAZ PRZESYŁKĘ NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES:
Przesyłkownia.pl - Groves
Plac Juliusza Słowackiego 1
43–400
Cieszyn
Informujemy że nie odbieramy przesyłek za pobraniem, które zostaną do nas wysłane.Koszt odesłania towaru ponosi osoba wysyłająca. Prosimy o dotrzymanie terminu 14 dni na zwrot towaru. Po upływie tego terminu zwrot towaru nie będzie możliwy. Powiadomimy Cię e-mailem o otrzymaniu wysłanej przez Ciebie przesyłki. Zwroty rozpatrywane są zwykle w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo-postaramy się pomóc.
+48 221042098 | info@glano.pl |