Wymiana, zwroty i reklamacje

Wymiana, zwroty i reklamacje

Tutaj postaramy się szczegółowo opisać, jak postępować z wymianą towarów, zwrotami lub reklamacjami

 

Wymiana lub zwrot towaru do 14 dni:

Po otrzymaniu zamówienia dokładnie skontroluj towar. Jeśli chcesz wymienić niektóre produkty w zamówieniu na inny rozmiar, zupełnie inne produkty lub otrzymać zwrot pieniędzy postępuj następująco:

Zaloguj się na swoje konto użytkownika na stronie Glano.pl.
Po kliknięciu ikony „Konto użytkownika” wybierz „Reklamacje”.
Następnie kliknij ikonę „Utwórz nową reklamację”.
W tym kroku zobaczysz pełną historię zamówień dla swojego konta użytkownika.
Teraz wybierz numer zamówienia i produkt, który chcesz reklamować, i kliknij przycisk „Reklamacje”.
Pojawi się online formularz reklamacyjny.
Wybierz rodzaj reklamacji (reklamacja, wymiana, zwrot, naprawa pogwarancyjna).
W następnym kroku krótko opisz przyczynę reklamacji i podaj zawartość paczki którą odsyłasz na nasz adres.
Podaj swoje dane osobowe.
Przepisz kod zabezpieczający z obrazka.
Kliknij przycisk „Utwórz reklamację”.
W przypadku gdy reklamujesz więcej towarów z zamówienia, utwórz osobną reklamację dla każdego produktu.
Świetnie! Twoje zgłoszenie zostało zarejestrowane w naszym systemie.

TERAZ PRZESYŁKĘ NALEŻY ODESŁAĆ NA ADRES:

Przesyłkownia.pl - Groves
Plac Juliusza Słowackiego 1
43–400
Cieszyn

 

Informujemy że nie odbieramy przesyłek za pobraniem, które zostaną do nas wysłane.Koszt odesłania towaru ponosi osoba wysyłająca. Prosimy o dotrzymanie terminu 14 dni na zwrot towaru. Po upływie tego terminu zwrot towaru nie będzie możliwy. Powiadomimy Cię e-mailem o otrzymaniu wysłanej przez Ciebie przesyłki. Zwroty rozpatrywane są zwykle w ciągu 14 dni od otrzymania towaru.

 

Masz pytania?

 

Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo-postaramy się pomóc.

 

 

  +48 221042098
    info@glano.pl

 

Kontynuować zakupy